.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معرفی استاندار جدید گلستان؟؟!!!

نمی دانم این خبر درست است یا نه؟ هربار باخودم عهد می کنم دیگر چیزی ننویسم نمی شود. بارش نیوز در خبری اعلام کرد که داماد حاج داود احمدی نژاد بعنوان استاندار گلستان معرفی شده است.

دو مطلب مهم در این خبر کوتاه خودنمائی می کند:اولا جوانمرگی مدیریت های استان های شمالی است. ثانیا انتصاب اقوام و خویشان که جالب توجه است.

١- جوانمرگی مدیریت ها در دولت نهم به امری عادی تبدیل شده است گو اینکه این اصل نه چندان درست جا افتاده است که با عوض شدن آدمها کارها روبه روال می رود.

می گویند هارون الرشید یک خواهر داشت بنام عباسه که به شدت به او وابسته و د لبسته بود. بهمین خاطر عده ای می گویند که وی را به عقد جعفر برمکی درآورد تا از سعادت دیدار همزمان هردو بهره مند باشد. اما برخی معتقدند که این عباسه سه شوهر کرده بود و هر سه شوهر در زمان حیات عباسه جان به جان آفرین تسلیم کردند. بهمین خاطر ابونواس یک شاعر خوش سخن در شعری امین پسر هارون را اندرز داده که هر کس را که می خواهی به هلاکت برسانی او را باشمشیر نکش بلکه او را به عقد عباسه درآور!!

الا قل لامین الله و ابن القاده الساسه

اذا ناکث سر ک ان تفقدوه راسه

ولاتقتله بالسیف و زوجه بعباسه

عوض شدن چندباره مدیریت ها نیز این امر را به ذهن متبادر می کند که نکند یکی از دلایل عزل و انتصاب ها در دولت نهم برکناری دائم العمر برخی از مدیران است و بهمین دلیل چند صباحی آنان را به عقد این دولت در می آیند تا...

٢- پدیده جالب دیگر انتصاب اقوام و برادران و خویشان به سمت های بالا است که هرچند در دولتهای پیشین وجود داشت ولی در این دوه بیشتر به چشم می آید چون یکی از شعارهای خوب این دولت اجتناب از دنباله روی از رویه های ناپسند دولتهای سابق بود. می گویند در برخی از کشورها قانون اشتغال دو برادر در یک نهاد را منع کرده است. خوب بگذریم

روایت شده است که روزی فضل بن سهل با یکی از ارکان دولت مامون محاجه می کرد که سعی من در این دولت از سعی ابومسلم خراسانی که عباسیان را به دولت رسانید بیشتر بود. او گفت ابومسلم دولت از قبیله به قبیله رسانید ولی تو از برادر به برادر(منظور انتقال دولت از امین به مامون بوده ولی می تواند اشاره ای به انتصاب امرای مناطق از میان خاندان سهل نیز باشد).

انشالله که این اخبار تکذیب شود و ما همچنان مومن و خوشبین به خیرخواهی دولتمردانمان باشیم.

رضا مياندره


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

گلستانی 15 مرداد 1387
ما آخر نفهمیدیم حرف شما چیه - یک بار میگید استاندار باید گلستانی باشد مگر ما مدیر گلستانی ندارم وحال اگر سخن از مدیر بومی شود باز داد شما بلند است - شما اول تکلیف خودتان را روشن کنید که آیا اهل منطق هستید - اهل سیاست هستید - اهل گلستان هستید و یا ...

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.109 seconds.